Metapost

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Nov 13 13:42:56 CET 2003

On Thu, 13 Nov 2003, Jan Karabas wrote:

> Dakujem za obsiahly popis prace so zdrojovy suborom MP.
> Ale predsa mam problem: preco sa vsetky DVI prehliadace na roznych platformach
> spravaju takmer rovnako. Lepsie povedane - ako prinutit DVI prehladace aby
> postscriptove sprecialy vykreslovali dobre.

Podivat se do jejich zdrojaku, vykuchat odnekud vhodne prikazy, napr. z
ghostscriptu, doplnit je na vhodne misto a zkompilovat. Jak nazev rika,
DVI prohlizec je urcen k tomu, aby zobrazoval DVI. Proc po nem chcete, aby
si umel udelat PS a zobrazit ho? Je to dost netrivialni uloha. Pouzijte
dvips a nejaky prohlizec PS.