Metapost

Jan Karabas karabas at savbb.sk
Wed Nov 12 16:52:31 CET 2003

Dňa St 12. November 2003 16:07 Luboš Kloc napísal:
> Jen me tak napadlo: mate nastaveno prologues:=1 ?

prologues mam nastavene

ked rozlozim cinnost Metapostu do krokov - to znamena, ze spravim

export TEX=latex
mptotex subor.mp
latex subor.tex

DVI je v poriadku - su nastavene spravne fonty a popisky su zobrazene v DVI
prehliadaci tak, ako treba

Ktore kroky nasleduju potom?

? dvitomp subor.dvi ?
.
.
.

Neviem, ake cinnosti vykonava MetaPost potom, aby som ich mohol dalej
odsledovat, to znamena, neviem ako sa spracuje DVI subor s popiskami a vlozi
sa naspat do suboru subor.1, ktory je EPS....

vektorove fonty v /usr/share/texmf/fonts... mam, v config.ps mam mapy uvedene
takto

p +bsr.map
p +bsr-interpolated.map
p +psfonts.map
p +csfonts.map

Rad by som odsledoval celu cinnost MetaPostu, uz aj preto, lebo kedysi davno
som ho prave takto prinutil robit co chcem. Bohuzial kroky prace si uz
nepamatam. Navyse je pre mna nepochopitelne, preco spravne fonty vlozi dvips
az do PS, ale do obrazku (t.j. ani do DVI) ich vlozit nedokaze.

 Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)
 Institute of Math. and Computer Science
 Mathematical Institute
 Slovak Academy of Sciences