Osvit a digitalni tisk z TeXu, PS vs PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Nov 6 15:26:28 CET 2003

On Thu, 6 Nov 2003, Arnost Stedry wrote:

> dobry den,
>
> pouceni: proti nekterym studiim vam nepomuze ani PDF %)

Kdysi jsem chodil do levneho DTP studia, kde to byl podobny boj. Pak jsem
nasel jine trochu drazsi, kde zvladli bez problemu PDF. Rekl jsem
zakaznikovi, ze jsou 2 moznosti: levne studio, ale s tim, ze kazda zakazka
bude zkouska nervu a hrozi riziko nedodrzeni terminu, nebo trochu drazsi s
jistotou. Zakaznik rekl, ze si radeji priplati za jistotu...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz