Slozene zavorky v latexu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Nov 4 07:34:27 CET 2003

On Mon, 3 Nov 2003, Zbynek Houska wrote:

> Zkousel jsem to, vypada to pekne, ale bohuzel to asi nepostihen to co
> potrebuju ja...Tady to zalamuje radky, kdezto ja potrebuju stahnout
> zavorkou nekolik ruznych radku, nejlepe, jak jsem psal v
> \begin{itemize}, protoze takto je formatovana podstatna cast
> dokumentu...

Asi som nieco nepochopil. Vsak aj tam ste mohli napisat viac riadkov -
zatvorka sa natahovala. No ale skusil som to s tym itemize a funguje to aj
s nim (vcera bola moja prva myslienka, ze to s tym itemize nepojde - tak
som to ani neskusal). Plati to co vcera - rozmery si prisposobte, pripadne
zapiste elegantnejsie.

\def\z#1#2{$\left.\mbox{\parbox[c]{68mm}{\vspace*{-3mm}\begin{itemize}#1
\end{itemize}\vspace*{-3mm}}}\right\}$\parbox[c]{28mm}{#2}\par\parskip3mm}

\z{\item bol som nedavno na rybach, ale nic som nechytil, lebo fukal silny
\item bol som nedavno na rybach, ale nic som nechytil
\item bol som nedavno na rybach
\item bol som nedavno na rybach, ale nic som nechytil, lebo fukal silny
}{a je to}

\z{\item bol som nedavno na rybach, ale nic som nechytil, lebo fukal silny
\item bol som nedavno na rybach, ale nic som nechytil
}{a je to}

Ked to nie je ono, tak sa omluvam - mozno mi pomoze uz iba obrazok.

Zdravim
Ladislav Bitto