Long table

Vasek Skrivan vskr6537 at artax.karlin.mff.cuni.cz
Mon Nov 3 07:55:23 CET 2003

Dobry den,
 pouzivam prostredi longtable pro tisk tabulek pres nekolik stranek. Pri
vkladani popisku \caption{} me to nefunguje zcela podle mich predstav.
Pokud je popisek delsi, tak se mi natlaci temer az na ciso stranky :-(.
Navic jsem si vsimnul, ze je sirka omezena sirkou tabulky (nebo i mene) a
ja v osstatnich pripadech, kde pouzivam \tabular a \table  mam popisek
pres celou sirku stranky. Vysledek je ze pokud se mi potkaji u sebe tsäto
dve prostredi, neni to opticky prilis hezke.
Slo by nejak donutit ten \longtable, aby popisek byl pre celou sirku
stranky?

Predem dekuji
Vasek Skrivan