potize s dvips

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Wed May 28 15:00:50 CEST 2003

davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz wrote:

>Dobry den,
>  narazil jsem na problem tykajici se dvips - potreboval jsem totiz pomoci
>LaTeXu vysazet nejake rovnice a ty ulozit jako GIF... Takze jsem po
>vysazeni a pouziti dvips tyto rovnice vyrezal a ulozil.
>
>Pri pouziti dvips pod Linuxem (dvips(k) 5.86e) se vsude dosazuje bitmapa
>fontu, zatimco pri pouzit dvips pod Windows (nevim jaka verze) se bezna
>pismena sazela jako font a pouze treba recka abeceda v matematice opet
>jako bitmapa (ale s lepsim rozlisenim)

1) v gifu je rastrove vse, ne?
2) pdflatex je idealni pro pdf vystup
3) pomoci dvips snad takto:

Petr Sojka (archiv):

dvips -Ppdf rika, ze pokud existuji v instalaci vektorova
pisma, budou pouzity prednostne oproti bitmapam. Krome toho
prepinace tedy musite jeste mit ta pisma instalovana.

Zdr. OldFrog.