vyhladavanie v pdf

Leo Galambos leog at centrum.cz
Sat May 3 01:07:38 CEST 2003

Zdravim!

Tenhle vyhledavaci problem v PDF me zacina zajimat. Delam projekt
(full-text JAVA vyhledavac) a pokud by nekde existovaly nejake rozumne
odkazy jak z PDF/PS vytahnout text bez ohledu na pouzitou kodovou sadu,
tak bych to implementoval ASAP. Tim by byl i Vas problem definitivne
vyresen. Nasadil bych nad to i synonyma, tz. pri hledani "energie" by to
hledalo i vzorce s promennou "E" atp.

Nevite tedy jestli nekde existuje uplny popis PDF formatu, prip.
dalsich, ktere byste chteli (PS, DVI....)?

-g-