vyhladavanie v pdf

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Sat May 3 00:46:50 CEST 2003

> diky moc za vysvetlenie. nechapem vsak preco pdftotext rve, ze
> extracting to text is not allowed (je to uzamcene), ale xpdf je i tak
> schopne vyhledavat (bez diakritiky).

Vida, o tom ani nevim. Zrejme se to uzamceni chova inteligentne, podle
logiky "hledanim se text ziskat neda, konverzi do textu ano, zakazme tedy
pouze konverzi".

Pokud chcete hledat v dokumentech jednoho puvodu, lze mozna rozchodit
i diakritiku. Treba u pdf generovanych pomoci pdfcslatexu diakritika funguje
(pdftotext -latin2 pok.pdf pok.txt), pokud pouzivate Computer Modern fonty.
Pokud pouzijete treba phv Helveticu, diakritika vzdoruje. Pred rokem jsem
se zde na to ptal a dostal jsem velmi fundovane, nikoli vsak povzbudive
odpovedi.

Dobrou noc preje
OldFrog.