potize s dvips

davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz
Wed May 28 14:36:26 CEST 2003

Dobry den,
  narazil jsem na problem tykajici se dvips - potreboval jsem totiz pomoci
LaTeXu vysazet nejake rovnice a ty ulozit jako GIF... Takze jsem po
vysazeni a pouziti dvips tyto rovnice vyrezal a ulozil.

Pri pouziti dvips pod Linuxem (dvips(k) 5.86e) se vsude dosazuje bitmapa
fontu, zatimco pri pouzit dvips pod Windows (nevim jaka verze) se bezna
pismena sazela jako font a pouze treba recka abeceda v matematice opet
jako bitmapa (ale s lepsim rozlisenim)

Netusite prosim nekdo proc to tak je a co se s tim da delat ? Mozna je
reseni pres pdflatex ?

Diky, zdravi

           Tomas Davidek

P.S: Bohuzel nemohu na prohledavatelny archiv v gopheru (search engine se
vubec nezobrazi) a s alternativnim archivem mam problem pri zadavani
hledani...

 E-mail : davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz,
	  Tomas.Davidek at cern.ch