CSTeX v Red Hat 8.0

Vojta Hrubý hrubyv at tiscali.cz
Sun May 18 17:10:31 CEST 2003

Dobrý den,

chtěl bych se Vás zeptat, zda je možné používat v CSTeXu zdrojové texty
v sadě unicode UTF-8. Vede mě k tomu přechod na Red Hat 8.0, který již
standardně používá UTF-8 pro kódování češtiny, nicméně CSTeX požaduje
ISO-88592-2. Napadají mě zatím jen dvě řešení---ručně převádět texty do
ISO, což je nepohodlné a neperspektivní, nebo se pokusit o překlad přes
tabulku TCX. Máte-li nějaké řešení, odpovězte mi, prosím. (možná že je
to úplně jednoduché, ale jen jsem na to zatím nepřišel)

Děkuji

Vojtěch Hrubý