OT: Re: text v obrazku + diakritika (xfig a eps)

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue May 6 00:16:00 CEST 2003

On Mon, May 05, 2003 at 11:19:28PM +0200, Vrablik Zdenek wrote:
> clovek zas tak velky kouzlenik byt nemusi.

Hm, zajimave. Se vsemi internacionalizacnimi optiony
a zdroji XFigu jsem stravil uz dost casu, a zadna jejich
kombinace (vcetne uvedene) mi nikdy v zadne verzi psat cesky
neumoznila...

Naproti tomu Sodipodi se proste nainstaluje a cestina v nem
funguje (pamatuji casy, kdy jeste nebylo internacionalizovane
vubec, ale nepamatuji problemy s cestinou). PostScript
samozrejme exportuje.

Problem konzistence fontu s TeXem neresi poradne ani jeden,
ja bych osobne nejradeji videl fungovat TeX -> dvi2svg ->
-> Sodipodi -> TeX (dvips), ale od toho jsme zatim bohuzel
daleko

Yeti