Penazny dennik - velka tabulka

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 21 14:19:02 CET 2003

On Fri, 21 Mar 2003, Marian Cavojsky wrote:

> [...]
> zohnat, tabulka na "Penazny dennik".
>
> Pre predstavu, tabulka je na strankach na lezato, je siroka na dve vedla
> seba polozene strany. Hlavicky sa kopiruju, pod hlavickou sa nachadza
> udaj "prevedene", (ktory ak uz ide o dalsiu stranu sa kopiruje z udaju
> "prevod" z predchadzajucej strany). stranka ma pevny pocet ridkov (v
> principe nemusi mat).
>
> pouzivam csplain, ale ak nieco take existuje pre cslatex, tak mi to
> vadit nebude ;). Pripadne ako sa da taka tabulka v plaine vyrobit.
> (Stacia mi principy, dufam, ze sa z toho vysomarim.)

Udelal jsem si to kdysi pro sebe pro LaTeX, da se to konfigurovat (protoze
kazdy nepotrebuje vsechny sloupecky) a dokonce to samo pocita. Delal jsem
to kdysi davno pro LaTeX2.09, ale chodi to i v soucasnem. Vse je
dokumentovano vcetne zdrojaku, jen za urcitych velmi specifickych
okolnosti mi nefunguji automaticke souctove radky. Jestli mi zbyde cas k
napsani instalacniho navodu, tak to v pondeli dam k sobe na web.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz