Penazny dennik - velka tabulka

Marian Cavojsky cavojsky at soria-grey.sk
Fri Mar 21 14:07:33 CET 2003

Chcel by som sa opytat, ci niekto nema, alebo nevie, kde by sa dala
zohnat, tabulka na "Penazny dennik".

Pre predstavu, tabulka je na strankach na lezato, je siroka na dve vedla
seba polozene strany. Hlavicky sa kopiruju, pod hlavickou sa nachadza
udaj "prevedene", (ktory ak uz ide o dalsiu stranu sa kopiruje z udaju
"prevod" z predchadzajucej strany). stranka ma pevny pocet ridkov (v
principe nemusi mat).

pouzivam csplain, ale ak nieco take existuje pre cslatex, tak mi to
vadit nebude ;). Pripadne ako sa da taka tabulka v plaine vyrobit.
(Stacia mi principy, dufam, ze sa z toho vysomarim.)

Dakujem.