Metapost a velikost fontu

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 20 10:03:01 CET 2003

Rady kolegy Kubena jsou v podstate spravne. Snad bych k tomu
jen podotkl, ze sazet popisky v MetaPostu LaTeXem sice
samozrejme lze, ale je to dost zbytecne. Musite dodat kompletni hlavicku
a makra LaTeXu stejne nejspis nevyuzijete. V mnoha pripadech je tak lepsi
ponechat plain (nebo zmenit na csplain, pokud potrebujete cestinu).

Vas konkretni problem by bez dalsich uprav mel vyresit prikaz

verbatimtex \magnification=\magstep 1 etex

nekde na zacatku MetaPostoveho zdroje.

                           Lubos Kloc