Preskrtnuty text

Petr Mojzisek mojzisek at alcor.sh.cvut.cz
Wed Mar 12 13:19:37 CET 2003

Diky moc za radu, package mam, makro mam, funguje to do te doby, nez
zacnu experimentovat s nejakym makrem, tokenem, ci co to vlastne je.
Problem je tento:

Tenhle kod nefunguje:
  \gdef\temp{#1}
  \def\testtoken{spatne}
  \ifx\classval\testtoken
    \sout{ \temp }
  \fi

protoze se tomu \sout nelibi vevnitr \temp. Pise to:

! Extra }, or forgotten \endgroup.
\UL at stop ... \UL at putbox \fi \else \egroup \egroup
						\UL at putbox \fi \ifnum \UL at ...

Jak tomu neco takoveho vnutit? Jsem jen TeXnik a ne TeXpert :-(

Predem diky
PM