tucny list?

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Wed Mar 5 17:45:28 CET 2003

Jaromir Kuben wrote:

> Co si vlastne predstavujete pod tim "text itemu"?

Tohle byla asi nejlepší odpověď. Omlouvám se, měl jsem to pořádně
vysvětlit. Jedná se o to, že si chci udělat formulář na rozhovory
(aktuální verze je přiložená). Příslušná partie, na kterou jsem
se ptal by byl seznam otázek, které by byly tučně (ale poměrně
dlouhých, takže bych nerad používal description list, který mi
podle zkušeností dost protestuje pokud má lámat řádek
s parametrem \item-u). Navíc by měl celý dokument přepínač
prepare, kterým by se řeklo, že tohle je formulář pro rozhovor do
kterého se bude psát a tak chci aby za každou otázkou bylo 100cc
místa pro psaní poznámek. Pak když přijdu s popsaným papírem
domů, vypnu nastavení prepare, a mezi ty otázky přepíšu odpovědi
(jako normální text, viz. ukázka).

Když jsem se pokusil udělat to jako seznam, tak jsem narazil
tady:

> Nevím přesně, co dělá ten LaTeXový \item, ale v řádku, který má
> před sebou procento, vidím zřetelnou chybu.  \endlinechar je
> registr, který je nastaven na hodnotu 13, ale nikdy se v této
> podobě nedostane do vstupního řetězce. Protože kategorie
> třináctky je nastavena na pětku, promění se v token procesoru
> \endlinechar na obyčejnou mezeru. V definici \item je tedy
> použit separátor, který se v textu nikdy neobjeví, tj. celé to
> zkolabuje.

Snažil jsem se nadefinovat makro, které by mělo parametr
ohraničený znakem, který nikdy nenapíšu, a pak jsem předpokládal
(dle příkladů na řádce 24 a 25 na str. 34 TBN), že mi to hodí do
#1 celý odstavec. Tedy, že

   \item Tohle je nějaký text, u kterého nevím, jak skončí, ale
   chtěl bych aby se mi zalomil.

podle výše uvedené definice vyexpanduje na

   \textbf{\olditem Tohle je ...}}

(což je možná hloupost, mělo by to být
\olditem \textbf{Tohle ...}).

Nu, když jsem nepochodil s listem, pokusil jsem se jít na to
druhou cestou (viditelná v současném .cls souboru), totiž použít
\subsubsection a přidat jí to roztahování. S tím v současném
okamžiku válčím, ale také mi to moc nejde. Máte někdo větší
zkušenosti s titlesec.sty?

   Děkuji za každé nakopnutí,

      Matěj

--
Matej Cepl,
Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Courage is resistance of fear, mastery of fear, not absence of
fear.