tucny list?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Mar 5 10:20:03 CET 2003

On Wed, 5 Mar 2003, Matej Cepl wrote:

> No tohle není úplně ono. Text itemu je sice tučně, ale pokud mezi
> dva itemy vložím paragraf, tak ten je tučný také, což nechci.
> Navíc \item není definován jako poctivý LaTeXovský příkaz, ale
> ďábelskou kombinací TeXových primitivů, takže se v tom moc

Expanze musi vzdycky nutne skoncit u primitivu.

> nevyznám. Jak předefinovat \item, aby jeho text byl tučný, ale po
> skončení odstavce, aby se obnovilo původní prostředí?

A co treba predefinovat \par?

> Zatím mi tohle funguje:
>
>    \newenvironment{questions}{%
>       %\let\olditem=\item
>       %\def\item ##1 \endlinechar {{\textbf{\olditem ##1}}}
>       \begin{list}{\m at th$\bullet$}%
>          {%
>          \ifthenelse{\boolean{FN at emptyspace}}i%
>          {\addtolength{\itemsep}{50mm}}{}
>          }
>        }
>       {\end{list}}
>
> ale pokud odkomentuju ty dva řádky (což je můj pokus o řešení
> vybudovaný na základě mého čtení TBN, str. 34) tak jde všechno do
> [...]

\item pri sve expanzi urcite nikdy neuvidi token \endlinechar. TeX precte
radek, odstrani znak konec radku a misto nej vlozi mezeru. Nelze tedy
najit konec vstupniho radku timto zpusobem. To byste se musel podivat, jak
to dela napr. \obeylines.

Mimochodem, prostredi list obsahuje elementy \item, pricemz \item muze mit
vic odstavcu. Da se to overit i tim, ze se vlozi normalni text pred prvni
\item -- LaTex si pak bude stezovat a napise "perhaps missing \item".
Kdybych byl postaven pred ukol, ze mam mit cosi jako itemize, ale neco by
bylo tucne a nejo normalne, nepouzil bych list, ale udelal bych si sve
vlastni prostredi.

>    Nějaké nápady?
>
>       Matěj
>
> --
> Matej Cepl,
> Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC
> 138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488
>
> Economics is the only discipline where two people can win a Nobel
> Prize for saying exactly the opposite thing!
>     -- Eamonn Butler of Adam Smith Institute
>        on Nobel Prize awards for year 2001

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz