cont-cz (file pdftex.cfg): cannot open config file

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Mon Mar 3 14:14:57 CET 2003

On Mon, 3 Mar 2003, Tomas Znamenacek wrote:

> Pekneho dne vespolek!
>
> Mam vyslovene hloupy problem, ktery nejsem s to rozumne vyresit.
> Chci prelozit ConTeXtem trivialni soubor a dostanu tohle:

> bash-2.05b$ cont-cz foo.tex
> This is pdfeTeX, Version 3.14159-1.00a-pretest-20011114-ojmw-2.1 (Web2C 7.3.7)
> entering extended mode
> (./foo.tex
> Error: cont-cz (file pdftex.cfg): cannot open config file
>
> Hadam ze mi chybi nejake promenne prostredi, jake? Pripadne, kde
> jinde je chyba?

pdftex hleda pdftex.cfg podle prommenne TEXMCNF z texmf.cnf. Proc
nenachazi muze byt:

- vubec neexistuje
- existuje, ale neni v ceste
- existuje, je v ceste, ale neni v ls-R souboru pro kpathsea

Vzdy je vsak hledan v akatualnim adresari, takze kdyz vse selze, pak
nakopirovat tam.

--
Ondrej Koala Vacha