Existuje neco jako TeXaide pro linux?

Jan.Busa at tuke.sk Jan.Busa at tuke.sk
Mon Mar 3 11:18:11 CET 2003

> Dobry den,
> povedlo se mi pritelkini presvedcit, ze Bakalarskou praci by mela psat
> v LaTeXu, aby si usetrila spoustu prace. Pri te prilezitosti jsem ji
> domu na PC nainstaloval Linux (pod win98 se mi TeXLive  nedarilo nejak
> slusne nakonfigurovat). Ale vyskytl se drobny problemek, na sazeni
> matematickych vzorcu (hlavne tech slozitejsich) bych potreboval sehnat
> nejaky program, ktery umoznuje "naklikani) onoho vzorce a preneseni
> jeho zdrojoveho textu do LaTeXoveho zdrojaku. Tj. to co dela pod WinOS
> program TeXaide.

 Dobry den,

ja som zaznamenal kombinaciu programu(?) Mathtype(?)
s WinEdt 5 - teda s editorom, z ktoreho sa spusta aj
kompilacia. Vysledok sa ukladal v (La)TeXovskom
formate. Vo WinEdt sa dala zakomponovat ikonka
MathType.

  Zial o tom programe viac neviem, osobne si myslim,
ze "klikanie" vzorcov nie je ziadna vyhra, zda sa mi,
ze je to pomalsie (hoci cez kluce sa to snad da
zrychlit). Nepodcenoval by som schopnost Vasej priatelky
zvladnut pisanie vzorcov.

   Prijemny den

     Jano Busa