Existuje neco jako TeXaide pro linux?

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Mon Mar 3 11:10:21 CET 2003

On 3 Mar 2003 at 9:37, Zdenek Krelovec wrote:

> Dobry den,
> povedlo se mi pritelkini presvedcit, ze Bakalarskou praci by mela psat v
> LaTeXu, aby si usetrila spoustu prace. Pri te prilezitosti jsem ji domu na
> PC nainstaloval Linux (pod win98 se mi TeXLive  nedarilo nejak slusne
> nakonfigurovat).

Nic proti Linuxu, ale co jste mel za problem pod win98? Ja jsem to pod
nimi zprovoznil na prvni pokus. Pravda, dodatecne jsem pak musel
instalovat *.sty pro A4 a casem jsem objevil nekolik dalsich balicku, co
se nenatahly standardne, ale to neni velky problem, jinak vse fungovalo
hned.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague