Acrobat a osklive fonty

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jun 5 14:38:38 CEST 2003

Tohle je stale se opakujici dotaz, neni to nekde ve FAQ?

1) podivejte se v Acrobatu na File -> dokument info -> fonts, jaky
    typ fontu mate v PDF. Pokud tam mate Type3, bude to Acrobat
   vzdycky zobrazovat osklive. GS a odvozene programy zobrazuji
   Type3 fonty podstatne lepe. Nicmene v kvalitnim PDF dokumentu
   by mely byt jen Type1 fonty. (Nebo Type42, t.j. ttf.)
2) Abyste dostal do dokumentu Type1 fonty, musete je mit ve svem
   systemu k dispozici a musite mit nastaveno dvips tak, aby je do dokumentu
   vlozilo. To se dela v souboru PSFONTS.MAP.

Nechci to cele popisovat znovu dopodrobna, v archivu konference
toho najdete spoustu.

                         Lubos Kloc