Acrobat a osklive fonty

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Thu Jun 5 14:32:03 CEST 2003

On 5 Jun 2003 at 14:22, Vojtech Hala wrote:

> Zdravim,
>
> chci se zeptat, proc nektere fonty po prevodu dvi->pdf vypadaji osklive v
> Acrobat Readeru. Konkretne se mi to stalo s fonty Palatino a 'csssbx12
> scaled \magstep 2'. Kdyz PDF prohlizim v GhostView nebo xpdf, vypada hezky,
> ale acroread jakoby nezvladl antialiasing nebo tak nejak to vypada. Dobre
> reseni je pouzit pdfcsplain, ale stejne bych se chtel zeptat, cim to je.

Predpokladam, ze se vam tam vlozili Type3 (bitmapove fonty) - ty jsou v
Acrobatu prakticky necitelne ;-(.
Kdysi jsem to resil a uz i vic lidi v tehle konfere - urcite to bude v
archivu - nastavit se to da v konfiguraku toho prevodniku. Bohuzel ted si
nevzpominam jak :-((. Hledal bych konfiguraci dvips nebo dvipdfm podle
toho, jak to prevadite.

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague