deleni slov

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Jun 2 11:55:06 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "deleni slov"
ze dne 2. června 2003 v 11:05:11, ve kterém se psalo:

> Ackoliv se takove rozhodnuti tyka predevsim Vyboru, zaslal jsem tento
> dopis vsem ucastnikum tohoto listu, protoze se tazatele obraceji hlavne
> sem. Dale, pokud bude Vybor s vypracovanim takoveho dopisu souhlasit,
> zde muzeme spolecne najit argumenty podporujici ,moderni` sazbu.
> Osobne jsem pripraven nachystat navrh takoveho dopisu.

> Jaky je Vas nazor?

Uz to tady kdysi slo, ale k tematu jsem prispel
http://www.phil.muni.cz/fil/ruzne/norma.html  a pokud by to nekdo
chtel v argumentaci pouzit, text je mu plne k dispozici. Na katedre
filosofie zadavame rozsah praci v poctu znaku.

pondělí 2. června 2003 v 11:52:31
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil
Osobní web: http://www.phil.muni.cz/~jokr