zastarale pozadavky na pripravu diplomky

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Jun 3 09:37:42 CEST 2003

Dobry den,

priznam se, ze jsme tuto otazku ve vyboru zatim neprobirali.
Verim, ze nebude vyboru vadit, ze svuj nazor zverejnim i na
cstex at cs.felk.cvut.cz, protoze na tomto listu se o tom zacalo
diskutovat a take reaguji na prispevek pana Zyky (pripojeny nize),
ktery byl zaslan do tohoto listu.

Jsem pro, aby se CSTUG nejak vyrazneji vyjadril k problemu zastaralych
pozadavku na psani diplomek a jinych studentskych praci. Doporucuji tento
postup:

- Prosim pana Zyku (nebo nekoho z vyboru, pana Rybicku?), aby se
  ujal/ujali zpracovani vhodneho textu, za ktery by se mohl postavit
  CSTUG.
- Ma-li nekdo dalsi k problemu co rici, pak prosim pana Zyku, aby se
  ujal jisteho "moderovani" tohoto vlakna na zdejsi diskusni skupine.
- V prve rade by bylo rozumne, aby vznikla www stranka jednoduse
  vysvetlujici tuto problematiku a odkazujici na pridruzena temata.
  Pokud nekdo takovou stranku pripravi a vybor bude souhlasit s textem
  (verim, ze ano) pak nic nebrani tomu stranku povesit pod hlavicku CSTUGu
  na www.cstug.cz
- Kazdy diplomant, ktery narazi na problem se zastaralymi pozadavky, muze
  upozornit sveho vedouciho (nadrizeneho vedoucimu atd.) na existenci teto
  stranky.
- Pokud by to nepomohlo, pak bychom mohli mit v zasobe pripraveny dopis,
  ktery by CSTUG mohl zaslat na pozadovane misto podle navrhu pana Zyky.

Prosim tedy pana Zyku, aby v teto veci udelal patricne kroky. Ja do vzniku
toho textu uz dale nebudu zasahovat.

Zdravim vsechny

Petr Olsak