nefunkcni archiv

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Thu Jul 31 08:58:15 CEST 2003

On 31 Jul 2003 at 8:46, Luboš Kloc wrote:

> <kladivo_na_kacire>
> V organizacich jako je CsTUG (bez placeneho personalu) mne
> vadi lide, kteri presne vedi, co ma udelat nekdo jiny.
> Pokud mate pocit, ze je neco potreba udelat a vite jak na to,
> udelejte to. Branit vam nejspis nikdo nebude.
> Pokud to udelat nechcete, nemejte za zle druhym, ze to neudelali.
> </kladivo_na _kacire>

Koukam, na kacire se tu jde z hurta - a rovnou s kladivem ;-)

Ale ja jim to za zle nemam. Neco jineho je kritizovat a neco jineho je
podavat navrhy na zlepseni. Ja delam to druhe. A skupin bez placeneho
personalu je vic a muj veskery volny cas spolkne CZilla.
Jiny komunikacni kanal ohledne techto veci neni (nebo o nem nevim), takze
kam jinam psat pripominky nez to teto konference? On se treba nekdo
"druhy" najde, kdo to si vyhradi cas a udela to. Jako prvni vec je treba
prijit s tim, ze neco ma byt udelano. Zda se na to najdou lidi je
(bohuzel) uz vec jina.

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague