nefunkcni archiv

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jul 31 08:46:05 CEST 2003

<kladivo_na_kacire>
V organizacich jako je CsTUG (bez placeneho personalu) mne
vadi lide, kteri presne vedi, co ma udelat nekdo jiny.
Pokud mate pocit, ze je neco potreba udelat a vite jak na to,
udelejte to. Branit vam nejspis nikdo nebude.
Pokud to udelat nechcete, nemejte za zle druhym, ze to neudelali.
</kladivo_na _kacire>

K vlastnimu problemu: me to v eCS v Mozille 1.21 nejede,
ve starickem Netscapu 4.61 ano. Problem tedy asi opravdu je
v nekterych verzich Mozilly.

               Lubos Kloc