Popis instalace MiKTeX..

Tomas Mikolanda tomas.mikolanda at vslib.cz
Wed Jul 30 14:07:39 CEST 2003

Petr Aubrecht wrote:

>Mel bych jen jednu prosbu. Bylo by mozne k doporucenemu editoru pridat
>WinEDT? Je opravdu genialni a stoji necele dva tisice. Sam jsem ho nadsene
>pouzival, dokud jsem neemigroval pod Linux. Bohuzel z tohodle duvodu uz
>taky neposlu screenshot.
>
>Uzivatelum Windows (prechazejicim z Wordu) by byl asi pritulnejsi, bez
>konfigurace funguje kompilace/prohlizeni/generovani PS/PDF, s minimalni
>konfiguraci spojeni zdrojak<->DVI.
>
>Treba by slo udelat mensi screenshoty jako doporuceni od jinych lidi, nez
>jste vy :-)
>
>Petr Aubrecht

Screenshoty  z WinEDTu přidám do konce týdne. Dříve jsem ho používal
taky, ale pro jeho cenu, která je pro mne jako
studenta nepříjemná jsem přešel na ConTEXT, který dle mého názoru má
mnoho plus také..
Pokud někdo má ještě jiný názor či návrh na jiný editor, jehož
ScreenShoty by se měli objevit na uvedené straně,
nechť dá laskavě vědět...

S pozdravem

    Tomas Mikolanda

=====================================
Tomas Mikolanda
PhD. Student
Department KEL - (Electrical Engineering and Electromechanical Systems)
Faculty of Mechatronics and Interdisciplinary Studies
Technical University of Liberec
Halkova 6,   461 17,   Liberec
Czech Republic

---