Popis instalace MiKTeX..

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Wed Jul 30 13:51:19 CEST 2003

> Dobrý den,

Taky tak,

> Poslední dobou se mi začíná velmi dařit přesvědčovat pracovníky
> několika fakult

Blahopreji!!!

> Doufám, že se bude hodit i někomu jinému. Její umístění je:
> http://orion2.kel.vslib.cz/kel/MiKTeX_install.html

Je tak pekna, ze jsem na ni dal odkaz hned na zacatek sveho navodu.

Mel bych jen jednu prosbu. Bylo by mozne k doporucenemu editoru pridat
WinEDT? Je opravdu genialni a stoji necele dva tisice. Sam jsem ho nadsene
pouzival, dokud jsem neemigroval pod Linux. Bohuzel z tohodle duvodu uz
taky neposlu screenshot.

Uzivatelum Windows (prechazejicim z Wordu) by byl asi pritulnejsi, bez
konfigurace funguje kompilace/prohlizeni/generovani PS/PDF, s minimalni
konfiguraci spojeni zdrojak<->DVI.

Treba by slo udelat mensi screenshoty jako doporuceni od jinych lidi, nez
jste vy :-)

Petr Aubrecht