Popis instalace MiKTeX..

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jul 30 08:21:14 CEST 2003

Ja sice Win ani MikTeX nepouzivam, ale myslim, ze tohle je velice uzitecne
dilo ktere zaslouzi pochvalu.
   Kazdy ale nema tak dobre pripojeni na internet jako FELK CVUT,
takze instalace tak velkeho baliku ze site muze byt problem. Mozna
by stalo za uvahu (vyboru CsTUGu), zda nevydat MikTeX na CD.
Nevim ale take, zda se MikTeX lisi natolik od TL, aby to stalo zato.
Asi by se mel ozvat nekdo, kdo ma zkusenosti s pouzivanim obou distribuci
pod Win.

                                     Lubos Kloc