Popis instalace MiKTeX..

Tomas Mikolanda tomas.mikolanda at vslib.cz
Tue Jul 29 15:51:30 CEST 2003

Dobrý den,

Poslední dobou se mi začíná velmi dařit přesvědčovat pracovníky několika
fakult
naší Techniké univerzity, aby přešli alespoň částečně z nedokonalých
"Office" jedné
nejmenované firmy na některou distribuci TeXu. Jelikož valná většina z
nich (téměř)
všichni použivají jeden okenní systém té samé firmy zdála se mi jako
nejlepší volba
distribuce MiKTeX. Aby si však mohli sami nainstalovat tuto distribuci,
vytvořil jsem
podrobnou příručku "Krok za krokem" včetně obrázku pro každý krok.
Do této doby si zatím nikdo nestěžoval, že by mu distrubice nechodila,
takže si myslím,
že je vše v pořádku.

Doufám, že se bude hodit i někomu jinému.
Její umístění je:      http://orion2.kel.vslib.cz/kel/MiKTeX_install.html

S pozdravem
    Tomáš Mikolanda

=====================================
Tomas Mikolanda
PhD. Student
Department KEL - (Electrical Engineering and Electromechanical Systems)
Faculty of Mechatronics and Interdisciplinary Studies
Technical University of Liberec
Halkova 6,   461 17,   Liberec
Czech Republic

---