Verbatim in footnote

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Jul 21 22:50:36 CEST 2003

On Mon, Jul 21, 2003 at 07:31:55AM +0200, Erik Bartoš wrote:
> neviete mi poradit ako napisat par symbolov v prostredi verbatim v
> poznamke pod ciarou? Skusal som napr. v style article nasledovny zapis
> "\footnote{\verb+\mathrm+}" ale ten mi nefunguje.

Je rada zpusobu, jak to udelat, jako nejjednodussi trik mi
prijde vysazet si to predem do boxu

  \setbox0\hbox{\verb+\mathrm+}

a pak

  \footnote{\box0}

Dalsi moznosti je psat backslash jako \char"5C (v \tt
fontu), pripadne si nadefinovat \def\\{\char"5C } a psat \\.
Analogicky pro dalsi znaky.

Presvedcit veci, aby expandovaly ve spravnem poradi, se mi
v tomto pripade zda dost slozite.

Yeti

--
DPM 5.7.2: Do not use tab characters. Their effect is not predictable.