Nespravne cislovani kapitol

MatějPolách matej.polach at centrum.cz
Mon Jul 21 07:54:14 CEST 2003

Zdravim vas,

Vyskytl se mi problem s cislovanim logickych celku dokumentu. Je
psany pro sazbu csplainem, vychazel jsem vetsinou z prikladu Olsakova
TBN. Ma tri urovne do hloubky, uspesne jsem ten model pouzil v jinych
pracich. Cisluji se kapitoly a jejich cisla, nazvy a cisla stran se
prenaseji do obsahu.

Problem spociva v tom, ze se v jednom miste cislovani zacalo chovat
zcela nepochopitelne. Do casti 16.1.3 je vse v poradku, dale preskoci
uvnitr kapitoly na 11.0.1 a pokracuje postupne dale. Od kapitoly 12
cisluje zase dobre -- 12.1.1 atd. Tedy dobre -- aspon pokracuje
plynule a necpe tam tu nulu jako u te znicehonic se objevivsi 11.
Cisla celku i stranek v obsahu souhlasi s obsahem, TeX probehne, aniz
by jej zastavila nejaka chyba, obsah se uklada i nacita spravne.

V textu v okoli toho prechodu neni nic, co by mohlo cislovani naborit.
Definice vypadaji, ze jsou v poradku. Pripoustim, ze jsem to zatim
nemohl prozkoumat dukladne, protoze to neni muj soubor, znamy jen
prevzal muj zaklad a na tom pokracuje. Podle jeho tvrzeni to pred
tim, nez jsem prisel a odstranil nekolik (snad nesouvisejicich) chyb,
delalo taky, ale na jinem miste, nekde u kapitoly 13.

Nechci otravovat s pozadavkem na konkretni reseni, staci mi naznacit,
kde by mohl byt problem, jestli jste se setkali s necim podobnym.

Dekuji, pohoda, hezky den

--
Josef Polách
www.polach.org

Zbavte se stresu a odpočiňte si na Centrum.cz Žena
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://zena.centrum.cz/avon