PS z TL6 vs PS z TL7 ?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jul 4 10:43:54 CEST 2003

Zdenek Wagner wrote:

> Muze se to lisit tim, ze v jedne verzi pouzijete bitmapove fonty a na
> druhe Type1 (tj. pouziva se option -Ppdf). GS rastruje pri nizkem
> rozliseni obrazovky (typicky 72dpi) oba typy fontu ruzne. Podivejte se na
> petinasobne zvetseny detail nebo si nejakou stranku vytisknete. Pak by to
> melo vypadat stejne.

Obecne je v PS vystupu rozhodne lepsi pouzivat vektorove Type1 fonty.
Odisit to jde bud primo vyctenim z PS souboru (pokud rozumite PS),
nebo pri hodne velkem zvetseni (u bitmapovych fontu se projevi
zubatost okraju, vektorove zustanou hladke) nebo po prevodu
do PDF Acrobat Readerem nebo specialnim programem
(myslim ze se jmenuje pdffonts nebo nejak podobne).

Duvod rozdilneho chovani muze byt v rozdilnem obsahu souboru
psfonts.map, podle ktereho dvips pozna, jake fonty ma vkladat.
A taky samozrejme to, ktere Type1 fonty jsou v systemu nainstalovany.
Pokud budete mit vsechny tyto veci stejne, mel by byt stejny
i PS vystup.

            Lubos Kloc