PS z TL6 vs PS z TL7 ?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Jul 4 09:59:49 CEST 2003

On Fri, 4 Jul 2003, Zdenek Jedlicka wrote:

> Dobry den,
> mel bych jeden dotaz, ktery odbornikum muze pripadat az smesny - mam k
> dispozici 2 pocitace, na jednom je TL6 na druhem TL7. Pri prohlizeni PS souboru
> z cslatexu z obou distribuci TeXLive v GSView vypadaji tyto odlisne, co se tyce
> fontu - ten z TL7 je podle mne takovy nejaky neduzivy. Cim je to zpusobene a
> ktery vystup je vhodnejsi pouzivat ?

Muze se to lisit tim, ze v jedne verzi pouzijete bitmapove fonty a na
druhe Type1 (tj. pouziva se option -Ppdf). GS rastruje pri nizkem
rozliseni obrazovky (typicky 72dpi) oba typy fontu ruzne. Podivejte se na
petinasobne zvetseny detail nebo si nejakou stranku vytisknete. Pak by to
melo vypadat stejne.

> S pozdravem
>
> Zdenek Jedlicka

Zdenek Wagner