OT k Emacu a Linuxu

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Tue Jul 1 12:46:46 CEST 2003

benzin <benzin at centrum.cz> writes:

> Toto reseni je mozna spravne lec chybi k tomu hned nekolik predpokladu.
>
> 1) Nevim ktery soubor povazuje Emacs pro Win za svuj konfiguracni. Ani
> .emacs, ani emacs ani emacs21 v /etc to neni ani spousta dalsich
> moznosti, ktere jsem zkusil.

Zavisi to od toho, ci mate nasteveny $HOME. V kazdom pripade ale staci
otvorit Emacs a otvorit subor:
C-x C-f ~/.emacs
a zapisat don zmeny. A potom si ho najdite na disku. Najcastejsie je v
C:\.

(Funguje .emacs, ale tusim aj emacs.el)

> 2) Jak urcim pod Windows cestu? Vzhledem k tomu, ze tady nemam
> domovsky adresar tak asi ~ nebude fungovat. Mam startovat od c:/ a
> jake lomitka pouzit?

Ake chcete, funguju obe lomitka aj tilda

> 3) LEIM jsem stahnul, musi se jeste prkompilovat? No asi jo, takze
> to chce jeste i stahnout gcc pro Win? :((

Nie, pre Windows verziu bolo vsetko pripravene, staci zrejme adresar
leim vlozit do adresara emacs. A pozriet README? Zial nemam tu prave poruke
Windows pocitac, takze sa opravedlnujem za len opisne riesenia.

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar