OT k Emacu a Linuxu

benzin benzin at centrum.cz
Tue Jul 1 12:19:25 CEST 2003

Miroslav Fikar wrote:

> Dobry den,
> uvedena konfiguracia mi funguje pod Linuxom aj pod Win2000 (len treba
> nastavit cesty a nainstalovat balik LEIM):
>
> (load-file "~/emacs/leim/quail/slovak.elc")
> (set-language-environment "slovak")
> (set-input-method "slovak-prog-2")
> ;(set-default-font  "-*-fixed-medium-r-normal-*-16-*-*-*-*-*-fontset-standard")
> (codepage-setup '1250)
> (prefer-coding-system 'cp1250)
> ;(prefer-coding-system 'iso-8859-1)
> (define-coding-system-alias 'windows-1250 'cp1250)
> (setq default-input-method "slovak-prog-2")
> [...]

Toto reseni je mozna spravne lec chybi k tomu hned nekolik predpokladu.

1) Nevim ktery soubor povazuje Emacs pro Win za svuj konfiguracni. Ani
.emacs, ani emacs ani emacs21 v /etc to neni ani spousta dalsich
moznosti, ktere jsem zkusil.

2) Jak urcim pod Windows cestu? Vzhledem k tomu, ze tady nemam domovsky
adresar tak asi ~ nebude fungovat. Mam startovat od c:/ a jake lomitka
pouzit?

3) LEIM jsem stahnul, musi se jeste prkompilovat? No asi jo, takze to
chce jeste i stahnout gcc pro Win? :((

P.S.: Bohuzel ani postup napis radek a otestuj nevychazi, protoze nemam
tuseni do jakeho souboru a kam ho umistit. :((