zastarale pozadavky na pripravu diplomky

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Tue Jul 1 10:12:42 CEST 2003

On 1 Jul 2003 at 9:53, Karel Zak wrote:

>  Asi, mozna jsem tak delal i tu moji (nepamatuji se:-))
>  Existuje pro toto pravidlo v soucasne dobe nejake logicke
>  vysvetleni?

Logicke vysvetleni nevim. Studenti se tomu nebrani, protoze to usetri
starosti pri tisku, coz ve chvili, kdy vetsina studentu tiskne par dni
pred deadline, nekdo i az to rano pred deadline je pochopitelne.

Jinak jsem nasel na ta pravidla odkaz (je to ale ve Wordu)
http://biomikro.vscht.cz/studinfo.htm

Jinak pro zajimavast za podpory interniho grantu vznikla na nasi skole
prirucka "Jak prezentovat vysledky odborne cinnosti"
http://uprt.vscht.cz/ucebnice/PVOC/index.htm zatim jsem ji detailne
nestudoval, ale je tam i neco k diplomove praci a ohani se to slovy jako
typografie a ISO normy, tak by to nemuselo byt k zahozeni.

met - martin hassman
--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague