zastarale pozadavky na pripravu diplomky

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jul 1 10:04:06 CEST 2003

On Tue, 1 Jul 2003, Karel Zak wrote:

>  Asi, mozna jsem tak delal i tu moji (nepamatuji se:-))
>  Existuje pro toto pravidlo v soucasne dobe nejake logicke
>  vysvetleni?

Ja myslim, ze existuje. Napriklad v nasem ustavu neni zadna tiskarna,
ktera by zvladla oboustranny tisk. Teoreticky lze vytisknout sude stranky,
pak ty papiry otocit a vytisknout liche stranky na rub jiz potistenych
papiru, jenze takove reseni neni uplne stastne. Papiry, ktere jiz jednou
tiskarnou prosly, se mohou zmuchlat. Zalezi hodne na kvalite papiru a
kvalite tiskarny, takze asi neni vhodne pozadovat to, co neni pro vsechny
studenty proveditelne bezne dostupnymi prostredky. Pokud vetsina studentu
bude diplomky tisknout jenom jednostranne a nekteri studenti oboustranne,
pak jejich diplomka bude na prvni pohled vypadat polovicni.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz