zastarale pozadavky na pripravu diplomky

Karel Zak zakkr at zf.jcu.cz
Tue Jul 1 09:36:02 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 06:19:58AM +0200, Matej Cepl wrote:

> Můj postoj k celé věci je poněkud ambivalentní: řekl bych, že můj
> problém je, že se koukám na celou věc z pohledu dvou různých lidí. Na
> jednu stranu (jako typograf-amatér) samozřejmě souhlasím s tím, že
> "řádkování dvě, šedesát znaků na řádku, šedesát řádek na stránku" je
> ohavnost před tváří Hospodinovou (abych to vyjádřil alespoň dostatečně
> silně).

 Uz je to par let co jsem psal diplomku. Dostal jsem presne stejna
 "typograficka" doporuceni jako zde popisujete. Muj zaver byl, ze
 nebudu psat a podepisovat se pod neco co se mi hnusi. Takze jsem tato
 pravidla ignoroval. Nikomu to nevadilo... IMHO tyto pravidla stejne
 prezivaji jenom, protoze vysledkem je o neco "delsi" a do poctu
 stranek "rozsahlejsi" prace zatimco v bezne sazbe by rada praci
 vypadala jako spatny zert (hlavne u tech co hledi na pocet
 stranek..). Mam dokonce pocit, ze jsem videl doporuceni kde se
 predpokladal tisk jen na jednu stranu listu.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr at zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/