jak nastavit rozmery stranky v latexu

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Thu Jan 30 15:26:13 CET 2003

On 30 Jan 2003 at 12:09, Zdenek Wagner wrote:

> TeX jako takovy se samozrejme o velikost papiru nezajima, ale pdfTeX jej
> potrebuje, protoze se podle toho nastavuji vlastnosti PDF souboru. Nechtel
> jsem odpovidat, protoze nejsem expert na pdfTeX a mozna se mylim, ale
> zkusil bych nastavit \pdfpagewidth a \pdfpageheight.

Diky, \pdfpagewidth a \pdfpageheight pomolo. Holt jsem to udelal jenom do
pdf. Ale stacilo mi to.

Vsiml jsem si ve WinDvi, ze v nem lze nastavit velikost stranky, resp.
ramecku, ktery ma okolo zobrazovaneho vystupu ukazovat. Pripada mi to
trochu zvlastni. Mam tomu rozumet tak, ze v *.dvi nejsou zaneseny rozmery
stranky (papiru), ale pouze textu, resp zrcadla sazby, a velikost papiru
se resi az na urovni vystupniho zarizeni?

marin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague