jak nastavit rozmery stranky v latexu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jan 30 12:09:07 CET 2003

On Thu, 30 Jan 2003 Jan.Busa at tuke.sk wrote:

> Dobry den,

> To je nejake zvlastne, TeX ale asi nezaujima velkost papiera.

TeX jako takovy se samozrejme o velikost papiru nezajima, ale pdfTeX jej
potrebuje, protoze se podle toho nastavuji vlastnosti PDF souboru. Nechtel
jsem odpovidat, protoze nejsem expert na pdfTeX a mozna se mylim, ale
zkusil bych nastavit \pdfpagewidth a \pdfpageheight.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/