upravy PDF souboru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jan 28 17:06:58 CET 2003

On Tue, 28 Jan 2003, Cyril Fischer wrote:

> [...]
> Zkousel jsem upravu pdf->ps a pak ->pdf, pomoci convert z ImageMagick,
> ale to puvodni dokument dost pokazilo.
> Dale jsem zkousel vlozit dokument do texu s hlavickou a prelozit to
> pdflatex-em, ale to slo pouze s prvni stranou.
> Na testovacim F1.pdf (z ms-wordu) mi ghostscript 7.05 s prikazem
> gs -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile=F1_%d.pdf -dNOPAUSE -dBATCH F1.pdf
> vytvoril jeden dvojnasob veliky pdf (jakozto prvni stranku), nicmene
> obsahujici vsechny stranky. Navic mel vysledny soubor pokazeny
> "ColorSpace", takze tudy, zda se, take cesta nepovede.

A jak se projevil pokazeny ColorSpace? Neni to tim, ze vysledek prohlizite
necim, co pouzitemu ColorSpace nerozumi? Dale si myslim, ze pouziti PS
interpretu na precteni PDF a jeho prelozeni do PDF neni zrovna stastne
reseni. Asi bych zkusil, jestli nelze nejak upravid pdfpages a udelat vse
v pdftexu.

> Mate nejakou radu?
> S pozdravem, Cyril F.

Zdenek Wagner