upravy PDF souboru

Cyril Fischer fischerc at itam.cas.cz
Tue Jan 28 16:58:12 CET 2003

Dobry den,
potreboval bych provest jednoduche(?) upravy s vetsim mnozstvim pdf
souboru:
pridat na prvni stranu (do vynechaneho mista) hlavisku konference,
pripadne rozdelit soubor ci pridavat hlavicky na ostatni stranky.
Zkousel jsem upravu pdf->ps a pak ->pdf, pomoci convert z ImageMagick,
ale to puvodni dokument dost pokazilo.
Dale jsem zkousel vlozit dokument do texu s hlavickou a prelozit to
pdflatex-em, ale to slo pouze s prvni stranou.
Na testovacim F1.pdf (z ms-wordu) mi ghostscript 7.05 s prikazem
gs -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile=F1_%d.pdf -dNOPAUSE -dBATCH F1.pdf
vytvoril jeden dvojnasob veliky pdf (jakozto prvni stranku), nicmene
obsahujici vsechny stranky. Navic mel vysledny soubor pokazeny
"ColorSpace", takze tudy, zda se, take cesta nepovede.
Mate nejakou radu?
S pozdravem, Cyril F.