Cestina v lilypondu

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Mon Jan 27 19:36:11 CET 2003

Milan Vancura wrote:
> rozchodil jsem pro zenu lilypond a nemohu nikde najit, jak ho
> donutit sazet \lyrics s ceskymi znaky. Nahradil jsem
> v scm/fonts.scm vsechna cm na cs, poustim pres latex a nic.
> Misto \v{r} mam porad preskrtnute o.  V archivu konference jsem
> nic nenasel.

S lilypondem nemám absolutně žádné zkušenosti, ale aby fungovaly
cs fonty, tak musíte používat cslatex. Chcete-li používat latex,
musíte nechat cm a přidat do preambule LaTeXového dokumentu toto:

   \usepackage[latin2]{inputenc} % nebo cp1250, jste-li pod Winows
   \usepackage[T1]{fontenc}
   \usepackage{ae,aecompl}

Hezký den,

   Matěj

--
Matej Cepl,
Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Why should I travel, when I'm already there?
	-- Bostonian lady, when being asked why she never visited
		other places than Boston