Distribuce TeXu pro WinXP

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Wed Feb 26 15:18:09 CET 2003

On Wed, 26 Feb 2003, Jiri Zelinka wrote:

> Jednou zvlastnosti MikTeXu je, ze misto volani napr. 'tex &cslatex'
> pripadne 'tex -fmt=cslatex' se pouziva 'cslatex.exe'. Ten se da vytvorit

Neni to nutnosti, ja jsem pouzival MiKTeX skoro 2 roky a pouzival jsem
davky:

%MiKTeX_Dir%\texmf\miktex\bin\tex.exe -undump=FORMAT FILE.tex
--translate-file=ENC_FILE.tcx

kde FORMAT je nektery z vygenerovanych formatu, FILE nazev vstupniho
souboru a ENC_FILE soubor pro prekodovani prekladaneho souboru (tyto
soubory jsou v %MiKTeX_Dir%\texmf\web2c)

> [...]
> verzi 2.1):
> - Udelame kopii souboru 'latex.exe' s nazvem 'cslatex.exe' (standardne
> adresar '\texmf\miktex\bin\').
> - v adresari '\texmf\tex\cslatex\' spustime tex -ini cslatex.ini a
> vytvoreny 'cslatex.fmt' premistime do spravneho adresare (u mne
> '\texmf.local\miktex\fmt\').
> - nesmime zapomenout smazat nebo prejmenovat soubor
> '\texmf\tex\generic\Babel\czech.sty'.
> - nakonec v 'MikTeXOptions' zadame Refresh databaze
> A pak by melo fungovat \usepackage[cp1250]{inputenc}v LaTeXovskem
> zdrojaku, ale take volani cslatex -translate-file=cp1250cs

Prikladam navod, podle ktereho jsem pocestoval MiKTeX 2.1 na cca 5
pocitacich a nikde nebyl ani naznak problemu. Pro jistotu jeste
upozornuji, ze %MiKTeX_Dir% znamena jmeno adresare, v nemz mate adresar
\texmf, pripadne \localtexmf... Tj. podle defaultniho nastaveni MiKTeXu
,,c:''.

Uspesne pocestovani preje

Petr Mandys