Distribuce TeXu pro WinXP

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Feb 25 20:34:39 CET 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "Distribuce TeXu pro WinXP"
ze dne 25. února 2003 v 14:24:32, ve kterém se psalo:

> Dobry den.
> Delsi dobu pouzivam TeX (web2c) na linuxu, konkretne format cslatex. Mel
> bych dotaz, kterou distribuci byste doporucili pro Windows XP - MikTeX,
> TeXLive, fpTeX, emTeX, ...?
> Zkousel jsem MikTex, ale cetl jsem ze MikTex neumoznuje prekodovavat
> vstupni texty a neda se tedy pouzit pro cslatex. Co jsem zatim s
> MikTeXem zkousel, tak mi csplain sel, ale cslatex zkolabuje pri tvorbe
> formatu s chybou "Encoding scheme `IL2' unknown", coz bude asi ono.

Pouzivam MikTeX, cestina bez problemu, zkusel jsem i TeXLive - je to
otazka osobnich preferenci... oboji je pouzitelne

emTeX neni pro soucasna Windows (i kdyz dvi prohlizec ma nektere dosud asi
neprekonane funkce) ovsem ve win je to pouzitelne jen za cenu
degradace prostredi.

úterý 25. února 2003 v 20:30:20
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil