TeX a postscript level 3

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Feb 25 15:12:06 CET 2003

On Tue, 25 Feb 2003, Jan Gregor wrote:

> Dobry den
>  Narazil jsem u tiskarny s postscriptem 3 (konkretne phaser 8200dp) na
>  fonty, ktere mely v nazvu CE. Adobe tvrdi, ze tyto fonty maji v sobe
>  primo ceske znaky. Chci se zeptat jestli je uz vyreseno pouziti techto
>  fontu v cstexu a cslatexu.
>
> Jan Gregor

Dotaz jsem pochopil tak, ze se ptate, zda uz nekdo nema tuto vec
zprovoznenou a zabalenou do uhledneho balicku k primemu pouziti. Pokud se
nekdo takovy najde, rad bych to zaradil do CSTeXu jako alternativu ke
stavajicimu reseni pres vitualni fonty (ktere sice nespoleha na existenci
pocestenych fontu v PSovem RIPu, ale generuje PSovy vystup bez moznosti
dalsiho zpracovani).

Dekuji

Petr Olsak