Nekolik dotazu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Feb 11 10:03:31 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Ladislav Bitto wrote:

> Dobry den,
>

> 1. skusil by som pouzit \baselineskip  (je to trosku ine nez
>    \baselinestretch, ale mozno by to fungovalo (teda v tabulke by ostalo
>    "normalne" riadkovanie

Radeji ne. To si muzete dovolit v jednoduchych dokumentech, ale ve
slozitejsim dokumentu se pak muze radkovani samo menit na necekanych
mistech.

> [...]
>    eps a vlozil ako obrazok (ked mate "dobry editor", tak to ide velmi
>    rychlo. Ja napr: buchnem hocikde medzi \begin.....\end{tabular} na
>    jednu klavesu - automaticky sa mi prelozi iba tabulka (takze hned mam
>    aj zdroj aj eps). Druhou klavesou okomentarujem celu tabulku a potom
>    zapisem vlozenie obrazku. Odhadujem 20s na jednu tabulku, takze 30 by
>    sa dalo zvladnut za 10 min. Je to ale otrocka robota (pouzit az
>    naposledy).
>
> 3. pozrel by som sa na kod \begin...\end{tabular}, ci by som zvladol nieco

A co treba toto:
\let\OriginalTabular\tabular
\def\tabular{\begingroup\linespread{1}\selectfont
  \OriginalTabular}
\let\OriginalendTabular\endtabular
\def\endtabular{\OriginalEndTabular\endgroup}

> Su urcite aj ine moznosti. Nikdy sa nevzdavajte, noc je dlha, v pokoji
> uvazujte a potom zaspite. Mozog dostal ulohu, mozno rano uz budete vediet,
> ze ako nato.
>
> Zdravi
> Ladislav Bitto

Zdenek Wagner