ako TeX-ujeme ???

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Feb 10 10:19:51 CET 2003

Dobry den,

anketa sa dobre rozbehla. Tabulka je zaujimava. Ako ich prezeram,
nadobudol som dojem, ze mozno aj preto neposle viac ludi (doteraz prislo
okolo 25 mailov), lebo niektorym nie je jasne, ze co ma na ktory riadok
pisat. Takze
system: nebol problem, napr: linux, os/2, winxx, w2k, xp, dos.....
TeX: instalacia TeX-u napr: MikTeX, tetex, emtex, TeXLive, web2c
format: ci pouzivate zaklad TeX-u (plain, csplain, pdfplain), alebo
        "hotove" baliky (latex, cslatex, pdfcslatex..........)
editor: nebol problem
prezerac: nebol problem
program. grafika: graficke programy, ktore sa daju programovat (ci uz maju
                  samostatny jazyk, alebo grafika je implementovana v inom
                  progr. jazyku) napr: metapost, gnuplot, fortran
ostatna grafika:  programy na vytvaranie obrazkov (aj graficke editory),
                  kde mozme vyuzit ich moznosti ale ich moznosti uz
                  nemozeme menit
graficky vystup: nebol problem

Ak niekto este chce prispiet do ankety, tak prosim vyssie riadky vymazat a
vyplnit kratko, bez poznamok (niektori ste sa tak rozpisali, ze je problem
bez zasahu naprogramovat tu tabulku). Ked niekde pouzivam viac oddelit
ciarkou (co obcas to uz neuvadzat).

Termin: 12.2.2003

Moja odpoved (poslat na adresu geoflabi at savba.sk)

system: