bude TeXlive8 skutecne live?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Feb 6 15:06:00 CET 2003

Bezne tuto vlastnost TL nepouzivam, protoze mam na vsech "svych"
pocitacich TeX nainstalovany. Presto jsem uz nekolikrat vyuzil moznosti
spousteni TeXu z CD:
1) zrovna nedavno jsem testoval podminky vyskytu urcite chyby
   (spatny tisk v AR 5.0, viz. archiv konference) a moznost snadno
   prelozit stejny zkusebni soubor nekolika ruznymi verzemi
   pdfTeXu (v tomto pripade) mne usetrila spoustu casu a prace.
2) Kdyz mam v tasce CD, mohu pouzivat TeX temer na kteremkoliv pocitaci,
   ke kteremu se dostanu. Na cestach uz jsem to nekolikrat vyuzil.
3) Pokud chci nekomu ukazat, co je to TeX, co dokaze a jak se s nim
   pracuje primo na jeho pocitaci bez zdlouhave instalace, je TL vyborny.

Zaver: tragedie by to nebyla, ale vadilo by to. Bez problemu akceptovatelne
v pripade, ze bude soucasne k dispozici (i prostrednictvim CSTUGu) i nejaka
spustitelna a spolehlive funkcni (byt rozsahem omezena) DEMO distribuce.

         S pozdravem,

                     Lubos Kloc